Our begeleiding

Eurocoustic begeleidt u dagelijks bij uw projecten via een Klantenservice die volledig tot uw beschikking staat, een ongeëvenaard handvest van logistieke service, en een technische service met een luisterend oor.

KLANTENSERVICE

Hebt u een vraag over een lopende bestelling, de beschikbaarheid van een product?

Onze commercieel assistenten staan u dagelijks met raad en daad ter zijde voor een goede opvolging van uw bestelling, van ontvangst tot levering en tot de facturatie ervan.

Zij staan tot uw dienst met concrete antwoorden op uw vragen en kunnen u adviseren in uw keuzen en eventueel doorverwijzen naar andere diensten.

Raadpleeg onze pagina "Contact met ons opnemen" om uw specifiek aanspreekpunt te kennen

« CONTACT OPNEMEN»

Aarzel niet op onze teams een beroep te doen!

 

ONZE LOGISTIEK

Wekelijkse levering op vaste dagen

Wij beleveren onze klanten-distributeurs elke week op een vaste dag, op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag, afhankelijk van de regio.

Korte levertijden

De serviceklassen vermeld op elke technische datasheet geven de wachttijden voor de beschikbaarheid van onze producten aan.

Voor elke bestelling die is geplaatst vóór maandag 14.00 uur:

  • Klasse A: de producten worden geleverd binnen 5 à 8 werkdagen naargelang van het departement (voor meer details zie de kaart van Frankrijk + klik op "contact opnemen")
  • Klasse B: de producten worden geleverd binnen 10 à 13 werkdagen naargelang van het departement
  • Klasse C: raadpleeg ons voor de producten van deze klasse.
Leveringseenheid
  • Besteleenheid: pakket.
  • Leveringseenheid:
    • Minimaal 1 pallet voor onze tegels (uitgezonderd de producten Acoustipan®)
    • Minimaal 1 pakket voor onze draagconstructies en accessoires

 

Diensten à la carte
  • Levering bouwplaats: Betrokken producten: tegels, draagconstructies en accessoires. Tarief te vragen aan uw commerciële assistent.
  • Ophaling fabriek: :
    • Ophaling te vragen aan uw commerciële assistent bij de bestelling.
    • Afspraak verplicht met de fabriek vóór 12.00 uur op de dag voorafgaand aan de lading van de goederen. Ophaling uitsluitend op woensdag en donderdag.

Contact met de fabriek: 05 55 80 57 26 / 05 55 80 57 49

Nog meer diensten
  • Toeslag laadklep voor oplegger
  • Toeslag laadklep voor vrachtwagen
  • Oplossen van problemen via express e-mail (voor magazijn of bouwplaats)

Raadpleeg uw commercieel assistent voor meer informatie. Contact opnemen.

 

NIEUW

Ontwerp uw eigen plafonds met onze nieuwe kleuren

40 kleuren naar keuze

6 nieuwe motieven

Service 'Kleuren op aanvraag'

Afdrukken van uw eigen afbeeldingen

Harmonie tussen de panelen en de ophangsystemen

ONTDEK