Handel

Uw behoeften

GOED HOREN OM GOED TE KUNNEN VERKOPEN

  • In winkels zorgt de akoestische correctie voor een geluidssfeer die de verkoop stimuleert. De correctie wordt aangepast aan de functie van de ruimte (discotheek, hotels, restaurants...) en verbetert de verstaanbaarheid van de gesprekken en de zuiverheid van het verspreide geluid. De akoestische correctie moet de gebruikers het nodige comfort en rust schenken.

  • De beperking van geluidshinder in hotels wordt bepaald door het decreet van 25 april 2003.

IN ALLE VEILIGHEID...

Een optimale brandbescherming dient een prioriteit te zijn om de veiligheid van de gebruikers te garanderen.

IN COMFORTABELE RUIMTES DIE REPRESENTATIEF ZIJN VOOR HET MERK

De kleuren reflecteren de visuele identiteit van het merk. Zij spelen een belangrijke rol bij de identificatie van het merk door de consument.
De brede waaier aan kleuren van het Eurocolors-gamma biedt uitgebreide keuzemogelijkheden die geschikt zijn voor de verscheidenheid aan merken.
Heldere kleuren zetten bepaalde kernzones in de kijker en trekken de aandacht van de consument. Zij zijn bijzonder geschikt voor grootwarenhuizen bij de indeling van de ruimtes en de werelden.

Het contrast dat wordt gecreëerd door de combinatie van warme en koude kleuren en heldere en donkere kleuren creëert een comfortabele sfeer in bars en restaurants. Klassiekere combinaties met complementaire kleuren kunnen ook emotie opwekken.

Een harmonieus gebruik van warme kleuren brengt vrolijkheid en dynamiek in collectieve eetzalen. Koude kleuren zijn dan weer meer bestemd voor ruimtes waar men een zensfeer en intimiteit wil creëren.

 

Aangepaste oplossingen:

Een vraag over een product? Begeleiding nodig bij uw toekomstige werkzaamheden?

Neem met ons contact op

Bezoek onze pagina "advies en documentatie" voor het downloaden van alle documenten welke u nodig heeft

Advies en documentatie

Onze prestaties